joi, 13 decembrie 2018

Gogoșari umpluți la otet

Anul acesta am facut si gogoșari umpluți. Soțul dorea o reteta pe care o făcea bunica, dar pentru ca nu am stiut-o am improvizat eu una si au iesit toate buni.
Ingrediente:
2 kg Gogoșari micuți
Telina
Morcov
Varza
1.5 l apa
750 oțet din vin
300 g zahar
1 lingura boabe piper
1 lingura boabe mustar
1 lingura sare grunjoasa
Telina si morcovul se dau pe dansatoarea mica. Varza se toaca mărunt și se amestecă cu telina si morcovul.
Gogoșari se curata de seminte si cotor,  se spală,se cresteaza in fund in cruce,  se umplu cu amestecul de varza, telina si morcov si se așează în borcan.
Punem intr-un vas apa, otetul, zaharul, sarea, boabele de piper si boabele de mustar, punem pe foc si dam intr-un clocot.
Amestecul se toarnă fierbinte peste gogosari. Lăsăm deoparte cam o ora apoi daca mai este nevoie mai completăm cu lichid si punem capacul.
Pentru ca din cele 2 kg de gogoșari câțiva au fost cam stricați am completat borcanul cu conopidă.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu