miercuri, 30 ianuarie 2019

Kenwood Titanium Chef - un ajutor de nadejde

10 zile au trecut repede, 10 zile a durat campania de testare gratuită a robotului  Kenwood Titanium Chef KVC7320S de la BUZZStore si Kenwood Romania.

Kenwood Titanium Chef este dotat cu un motor puternic, de 1500W, respectiv 1700W pentru varianta XL, extrem de robust si de fiabil, care are o garantie impresionanta de 10 ani, chiar si in conditiile utilizarii zilnice!
Vas si accesorii din otel inoxidabil
Bolul din otel inoxidabil de cea mai buna calitate, cu o capacitate de pana la 6,7 l pentru varianta Titanium Chef XL, are doua manere extrem de utile si functie de iluminare, astfel incat sa urmaresti in orice moment procesul de preparare. Puterea acestui robot de bucatarie este completata de accesorii performante din otel inoxidabil, care includ un accesoriu pentru maruntire, un tel performant si un accesoriu pentru framantare. Cu ajutorul gamei standard de accesorii poti sa tai, sa feliezi, sa toci, sa maruntesti, sa framanti coca, dar si sa pregatesti cele mai delicioase supe si smoothie-uri.
Sticla termo-rezistenta
Nu trebuie sa astepti ca preparatele pe care vrei sa le dai prin blender sa se raceasca: Kenwood Titanium Chef are un blender din sticla termo-rezistenta cu o capacitate de 1,6L, in care poti turna chiar si preparate fierbinti.
Daca mancarea este pentru tine o pasiune, iar bucataria un spatiu al bucuriei, al experimentarii, inima casei si locul in care te simti extraordinar, atunci noul Titanium Chef este ajutorul tau ideal in bucatarie!
[1] Sursa: institut independent de cercetare – pentru categoriile: roboți de bucătărie, roboți de bucătărie mici, blendere, blendere de mână, mixere de mână, tocătoare – în funcție de valoarea vânzărilor din anul 2017.
Eu una am fost foarte mulțumită, am batut albusuri, am amestecat alaturi si am frământat cozonac. Întotdeauna mi-a fost frică să mă apuc să fac cozonac deoarece stiam ca trebuie frământat mult timp. Cu acest robot am facut si cozonac frământat de 3 ori. Sincer va spun cu el totul devine mai usor si in timp ce el munceste puteti face altceva sau va relaxati cu o cafea sau un ceai. Îl ador! Vi-l recomand cu incredere.
Mai multe detalii despre roboții de bucatarie de la Kenwood găsiți aici: http://www.kenwoodworld.com/ro-ro/promo/home/robotii-de-bucatarie
 #buzzkenwood
#buzzKenwoodTitanium
Va las si cateva poze cu ceea ce am facut eu cu ajutorul lui Titanium  Chef.
Smoothie de fructe 

Branzoaice

Cozonac reteta mamei

Prăjitură Pavlova

Saratele reteta mamei

Coji pentru tarte

Prăjitură cu fructe

Cornuri cu gem

Cornuri cu zahar brun, scorțișoara si stafide

Prăjitură(tort) cu mere si mascarpone

Briose din albusuri

Chifle

Paine la tava

Cozonac frământat de 3 ori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu