sâmbătă, 18 ianuarie 2020

5GANG - Un altfel de Craciun

De curând am fost impreuna cu fiul de 10 ani sa vedem filmul 5Gang-Un altfel de Crăciun. Fiul meu este fan 5Gang si asa stiu si eu toate melodiile 5Gang. Cine este 5Gang? Este o trupă formată din 5 vlogari care au scos cateva piese.
Acțiunea filmului începe în anul 2075,  de parca am fi în Star Trek, bunicul Selly începe sa-i spuna nepoatei o poveste: Selly se cearta cu ceilalți membri ai trupei  ca nu sunt seriosi si mai mult cheltuie decat câștigă. Seara în club afla ca nu mai au bani deloc, tot aici Selly il întâlnește pe Carafa(un interlop) care ii da un bilet cu numarul lui si suma pe care i-o oferă daca se duce la ziua fiicei lui, fana Selly. Deoarece firma 5Gang este pe 0, Selly se duce la petrecere, iar sarbatorita se dovedeste a fi o pustoaica de 9 ani foarte răsfățată. Selly este sechestrat datorită capriciilor prințesei. Pain si Madalin se cearta pentru o tipa, Dia le spune că tipa se întâlnește cu amândoi si pun la cale un plan în care aceasta este umilită. Din acest plan face parte si un rapbattle Pain-Madalin. Spre finalul filmului Dai, Gami, Pain  și  Madalin pleacă în căutarea lui Selly, il gasesc si acum sunt sechestrati toti si salvați de poliție. Dealungul filmului sunt presarate cateva faze comice.
Din punctul meu de vedere este un film pentru copii. Ma asteptam sa fie un film pentru adolescenți, cu mai multa muzica.
Momentul preferat din film rapbattle-ul.
Cei care ati vazut filmul va rog sa lăsați un comentariu cu parea voastră despre el.


2 comentarii: