luni, 30 iulie 2018

Clatite pufoase sau clătite americane

Fiindu-mi pofta de papanasi si neavând in casa ingredientele necesare m-am apucat să caut o rețetă de clătite americane. Asa am descoperit rețeta Familei, dar ne avand unt am folosit ulei. Sunt foarte bune, mie îmi plac cu smantana si dulceață sau doar dulceata, sotului ii plac cu brânză sau dulceață, iar celui mic ii plac cu crema de brânză si somon.

Ingrediente

500 ml lapte batut sau iaurt de băut sau dana sau chefir
300 g faina
50 ml ulei
2 oua
2 linguri zahar
2 lingurite rase praf de copt
1/2 lingurita bicarbonat
putina sare

Intr-un bol se amesteca bine ingredientele lichide.
Intr-un castron punem faina, praful de copt, bicarbonatul, zahărul și sarea, peste ele adăugăm lichidele si amestecăm usor. 
Se pune aliatul cu lingura in tigaie si se coace pe ambele părți la foc mic.
Se servesc cu ce va place.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu