vineri, 6 octombrie 2017

Biscuiti Sanatosi

În septembrie am primit spre testare de la Buzzstore si de la  Gerble Expertul Dietetic patru sortimente de biscuiti.
Biscuiti Gerble sunt bogați in vitamine si minerale, fără coloranti si conservanti, din faina netratata chimic in timpul stocării. Conțin exclusiv arome naturale si au un continut redus de zahar, sare si grădini. Bogați in fibre care mențin o digestie sănătoasă, omega3 care reduce nivelul colesteroluluisi reglează nivelul grădinilor si antioxidanti naturali, îmbogățiți cu vitamina E, care protejează împotriva stresului oxidativ.

Biscuitii Miere Castane In sunt bogați in omega3 si sunt preferatii mei la cafeaua de dimineata, sunt gustosi, crocanti si sătiosi. 3-4 biscuiti sunt suficienti pana la masa de prânz.

Biscuitii Mărțișoare si Germeni de Grau sunt sursa de fibre, bogați in vitamina E, ii prefer ca si gustate la servici alături de un ceai.

Despre Biscuiti cu Chia pot sa va spun ca sunt sursa de omega3, bogati in fibre, crocanti, au un gust bun si sunt preferatii copilului meu. În pachetelul lui pentru scoala se gasesc in fiecare zi 2 biscuiti cu Chia.

Biscuitii cu Miere si Susan sunt bogați in fibre, gustosi, dar cam dulci pentru gustul meu, însă au fost preferatii colegei mele de servici, Ioana.

După depistarea acestor biscuiti am fost curioasă si de alt sortiment asa ca i-am cumpărat pe cei cu musli care sunt foarte buni.

Va recomand sa încercați Biscuitii Gerble, sunt deliciosi, sănătoși si sigur veti gasi un sortiment pe gustul vostru. Înlocuiți gusturile nesănătoase cu Biscuitii Gerble.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu