duminică, 2 aprilie 2017

Manechiura semipermanenta la tine acasa

Sigur toate doamne si domnisoarele ne dorim o manechiura frumoasa si care sa dureze mai mult timp. Unele dintre noi au ales manechiura cu gel sau acrilic altele manechiura cu oja semipermanenta. Dar unde va faceti manechiura? Eu m-am hotarat sa mi-o fac acasa, asa ca pentru inceput mi-am cumparat un kit cu oja semipermanenta si inca cateva oje semipermanente:
Am ales oja semipermanenta deoarece timpul de aplicare este mai mic decat la gel, dar se si aplica mai usor decat gelul.

Cum aplici oja semipermanenta: 
-mai intai iti cureti cuticulele, apoi cu o pila buffer se ia lucuiul la unghie, se curata cu periuta si degresant, se aplica primerul si se lasa sa se usuce 2 min.
- se aplica baza apoi se usuca la lampa, eu am o lampa cu leduri si uscarea dureaza cam 30 secunde
- se aplica culoare si se usuca, se poate da un strat sau doua, dupa fiecare strat se usuca
- se aplica un strat de top si se usuca
- se sterg unghiile cu degresant
- se da cu ulei de cuticule si lasam 5-10 min sa intre in piele apoi ne putem spala pe maini
Gata manechiura.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu