miercuri, 29 martie 2017

Buzzstore

Anul trecut in august o prietena a postat pe fecebook ca participa la o testare de produse. In postarea ei se facea legatura la pagina de facebook buzzstore, asa ca am intrat pe aceasta pagina sa vad despre ce este vorba. Informatiile m-au convins si am intrat pe site-ul buzzstore.ro si m-am inregistrat. Si tu te poti inregistra urmand acest link http://buzzers.ro/invite/2e9a08a19346494daceae4b18ea600e7
Urmatorul pas a fost sa ma inscriu in campaniile de testare.
Prima campanie la care am participat a fost #gourmetdestrut.
M-am inscris si la alte campanii si iata ca am fost aleasa pentru campania #buzzdove ca sa testez sapunul lichid Dove cu o patrime crema hidratanta.

In colet am primit si 5 brosuri informative, iar o parte le-am dat colegelor de servici.


Multumesc #buzzstrore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu