duminică, 2 mai 2021

Ultra Matte si Ultra Creamy de la Avon

În noua campanie de Avon-Buzzstore am avut ocazia sa testez rujurile din gama Ultra Matte: Ultra Matte si Ultra Creamy, Ultra Matte nuanta Blush și Ultra Creamy nuanta Lava Love. 

Rujul ultra mat are o formulă mătăsoasă care îți acoperă buzele cu o culoare intensă și de lungă durată, în timp ce uleiul de avocado are grijă de nivelul de hidratare corespunzător. Textura sa plăcută se răspândește mai ușor și mai precis pe buze datorită formei noi. În plus, aroma sa e irezistibilă!

• Rezultate: Buze senzuale, cu o culoare saturată intensă și hidratare optimă.

Rujul Ultra Matte Blush este un ruj mat. Mi-a plăcut nuanta Blush pentru ca este o nuanta naturala de primăvară.


Rujul Ultra Creamy Lava Love este un ruj cremos de care m-am îndrăgostit de la prima aplicare. Lava Love este o culoare ce te face sa strălucești.



După ce le-am testat mi-am mai luat vreo 3 rujuri Ultra Creamy.

BUZZAvonUltraMatte 

#MyUltraMatteLips 

#BUZZAvon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu