luni, 10 august 2020

Machiajul Power Stay by Avon

Anul acesta a fost un an mai special, un an mai greu pentru noi femeile. Poate ca multe dintre noi au renunțat să se mai machieze din cauza purtarii măștii de protecție. Asa am făcut si eu pana am primit spre testare creionul si rimelul Power Stay de la Avon si impreuna cu fondul de ten si rujul Power Stay am început să mă machiez din nou avand un machiaj rezistent intreaga zi cu si fara masca.
  • Mascara PowerStay pentru volum este rezistent la apa, nu se intinde si nu lasa urme chiar si in cele mai calduroase zile de vara. Formula sa cu colagen, proteine si aminoacizi protejeaza si mentine culoarea genelor timp indelungat. Peria curbata acopera fiecare geana in parte si ofera de 9 ori mai mult volum pentru gene mai groase si privire seducatoare.
  • Fardul de ploape cremos sub forma de creion PowerStay ofera o culoare intensa si uniforma, este rezistent la caldura, umiditate si apa timp de 16 ore. Se aplica usor si poate fi folosit atat ca fard de pleoape cat si creion de ochi.




#buzzpowerstay

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu