miercuri, 14 august 2019

Masti de fata cu bicarbonat de sodiu

Am aflat de la o colega ca masca cu bicarbonat de sodiu este foarte buna pentru curățirea tenului.
M-am apucat si am cautat pe internet si am gasit două măști pe care le-am incercat si chiar sunt bune. Le voi incerca si in viitor.
Masca de faţă cu bicarbonat de sodiu şi ulei de cocos (pentru exfoliere)
Amestecă o linguriţă de bicarbonat de sodiu cu o lingurita de ulei de cocos si maseaza-te bine pe fata. Dacă ai tenul foarte de exfoliere doar din bicarbonat de sodiu şi apă. Foloseşte această mască de exfoliere o dată pe săptămână şi tenul tău va fi mai strălucitor şi curat.
Masca de fata cu bicarbonat de sodiu şi apă minerală (pentru eliminarea punctelor negre de pe nas)
Ai puncte negre pe nas? Cea mai la îndemână soluţie este să amesteci 2 linguriţe de bicarbonat de sodiu cu apă minerala, cât să faci o pastă. Aplică această pastă pe nas, las-o să se usuce, după care clăteşte-te bine.

Eu mi-am facut întâi masca pentru puncte negre si apoi pe cea pentru exfoliere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu