duminică, 29 aprilie 2018

Experienta #purcolor

În luna martie am fost selectată pentru o nouă campanie de testare de la Buzzstore si Schwarzkopf pentru vopseaua de păr #purecolor. Am primit 2 cutii nuanta Rasberry Red.
Deși ma vopsisem inainte de 8 martie, pe 25 marie am testat noua vopsea. Este o vopsea gel care se aplica mult mai usor decat cele crema.
Vopseaua #purecolor conține
 #aloe vera – hidrateaza, ingrijeste si repara firul deteriorat;
#extract de cactus – pastreaza prospetimea si hidratarea naturala a parului, bogat in vitamina E;
#ulei de jojoba – protectie intensiva a firului de par, netezeste firele despicate, efect anti-uscare
Înainte de 8 martie m-am vopsit o nuanta foarte închisă, un mov foarte închis, asa ca acum si nuanta de roscat a iesit mai inchisa.





Culoarea se menține frumoasa si abia astept sa vad cum va prinde data viitoare. Sunt foarte mulțumită de această vopsea.
M-am intalnit cu prietenele mele si le-am povestit si lor. Am avut o dupa-amiaza #purecolor.



Voi reveniți cu poze si detalii cand voi incerca si a doua cutie de vopsea.
#buzzpurecolor #purehappines #purefun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu